Mina köp!



3x2 Kg hantlar.. ska få bort gäddet alltså!


Så kom vi till det här med locktång... jag valde en från OBH Nordica först,
men ångrade mig och valde detta paketet med alla möjliga munstycken.
Eftersom jag varit sådan att jag vill ha både smala och tjockare lockar så
tror jag att detta blir bäst som ett start paket eller vad man ska säga.
Hoppas den är bra nu bara, är lite tveksam till sånt här "allt i ett".


Dehär :)


Så fick man med en sådan här praktisk väska :P
Skit bra så man har alla på plats.


Och såklart fick jag köpt mig ett värmeskydd för lockar (till höger).
Den andra köpte jag redan nu men som jag brukar ha på sommaren för solens skull.




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se