Man gör inte någon så illa

Jag blir så förbannad på utomstående folk som gör
mina nära kontakter så illa!
Förstår inte hur man kan bete sig på sådant vis!
Att folk inte förstår hur illa dom gör en annan människa.
Märker inget, ser inget.. förstår nada.
Hur kan det bli så?
Nu är det ett flertal personer som borde få sig en smäll
på käften alltså... 
Det gör mig sååå arg!

Jag vill gå till var och en, sätta mig och prata vett,
för såhär gör man bara inte.
Men sen om jag når fram till dom eller ej beror ju alltid
på min kontakt om den vill eller inte.
Men jag gör det så gärna!

Usch, jag gillar verkligen inte er och ni är verkligen
inte så stora som ni tror er vara i mina ögon!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se