Magkatarr?

Ja, det verkar som om jag snappat åt mig en magkatarr!
Vet dock inte om det är det ännu, men symptomen blir värre!
Igår när vi var på väg in till stan fick jag SKIT ONT i magen.
Det var så att man inte ville fortsätta gå.
Vi hade precis ätit innan detta började.
Det började svalna av efter kanske en timma..
efter det åkte jag upp till mamma och fick äta min första
semla för i år!
Efter det började magen igen, dock inte lika ont denna gången.
Kommer hem, äter chips och dip.. ett lite tag efter fick jag så ont igen!
Tur att jag var trött och skulle sova, för det nästan krampar i magen på mig.

Idag när jag åt frukost fick jag inte något ont alls men magen
har känts orolig hela dagen, det är verkligen jobbigt.
Min mage har varit orolig i flera månader och jag har funderat 
på om det varit något fel men tänkt att det går nog över och så har
det kommit tillbaka och gått.. fram och tillbaka hela tiden.

Men det kanske är såhär det blir när man försöker få alla andra att 
må bra, hjälpa till och göra allt man kan...
Samtidigt som man glömmer bort sig själv helt i följd av magkatarr.

// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: mattias

hej shit va fin blogg du har, allt bra idag? =)

2010-01-24 @ 17:59:27
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.sei.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha ja det är fan helt sjukt.. ALLT lila blir blått i kamreablixten.. sjukt!

2010-01-24 @ 19:09:15
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha oj ;P

2010-01-31 @ 21:58:44
URL: http://topmodelss.devote.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se