Längtar till fredag!



Hillu!

Här har jag äntligen fått en bra digitalbild på nya färgen så man
kan se ordentligt.. blir ju inte samma i en cam faktiskt.

Har testat min volumaster här om dagen..
shit, vad volym man får och SHIT vad bra den är!
Kunde ju inte blivit nöjdare liksom :D
Den är grym!
Så alla som funderar, KÖP! 
Ca 400 spänn för den är ingenting ju när den håller allt den lovar.
Tänkte även göra det idag igen (kommer ju bli beroende av den, haha)
men så tänkte ta före och efter bild! (bilden ovan har inget med den att göra).

Längtar även till fredag,

  • Storhandla
  • Ikea (köpa skrivbord och se om jag hittar lite saker till mitt egna lilla projekt,
    mjaa det får ni se vad det är lite senare!
  • Hämta ut metaltown biljetterna!

och så ska vi se om jag hittar någon locktång!
Blir najs najs! :)



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Daniella

jag gillar min locktång.. har en babyliss icurl.

kostar en del tyvärr (hade en snäll pojkvän som betalade min) 700 kronor kostade den.. men jag tycker om den eftersom jag inte hade någon platttång.. å detta är ju en plattång å locktång i 1 :)

2010-01-28 @ 15:06:32
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Daniella

hehe men asså det är en locktång men samtidigt en platttång :P å den heter babyliss icurl och när jag köpte den kostade den 700 kronor.. dom har gjort en del reklam för den när den va ny.. man får lockar genom att dra den genom håret.. men behöver lixom inte stå å rulla upp håret på den.. perfa om man har lite längre hår :)gå in på www.babylissguiden.se så kan du se en filmsnutt när dom använder den å så :)

2010-01-28 @ 17:17:27
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha ja precis en sån menar jag :)



jag är jätte nöjd med den :)

visst så måste man dra ganska långsamt för att få till snygga lockar.. å man måste hjälpa till med handen efteråt så det blir bra form på den..

men jag är absolut nöjd :)

fast jag har ju egentligen lite för tjockt och långt hår för att den ska vara "perfekt" iaf om man kollar på babylissguiden :P men som sagt.. jag är absolut nöjd.. min gamla locktång va oxå bra. men det jobbiga med dej va ju att när man rulla upp en slinga på den så fick ju kanppt 1 3:e del av håret plats :P med icurl kan man få lockarna ända från hårbotten :)

2010-01-28 @ 20:09:47
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se