Lång promenad

Hämtade skrutten förut och så gick jag och syster en
lång promenad :)
Över en timma i alla fall.. 
Tog några bilder på Theo också men får ladda in dom imon.
Var mysigt, och han hade jätte roligt och blev på massa bushumör!

Vaknade ju med huvudvärk idag, så jäkla typiskt.
Den blev inte bättre heller..
Dunkade så förbannat att jag var tvungen att känna på huvudet
hela tiden.. kändes som en smärta verkligen.
Är det så när man har migrän??
Ni som nu har det, jag har aldrig lidit av migrän på sånt vis,
men sån här huvudvärk har jag kanske haft tre gånger i mitt liv.
Alla kan ju få migrän någon gång.
Till slut pallade jag inte vara vaken mer, åt lite,
tog en ipren, drack en liter vatten sen gick jag och la mig en timma.
Vaknade huvudvärks fri!

Senare idag har Ms bror och hans kompis kommit hit.
Så nu sitter vi och mumsar lite drickbart.
Vi tog en sväng till media markt innan också, fick såklart
med mig något hem... kommer också med bild imon! Hihi.

Ha en trevlig helg! 


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se