Köldskada?



Mmmmhhh!!!
Mina stackars fötter!
Från det att jag blev så nerfrusen då när jag blev sjuk
så har mina fötter inte varit sig själva.
Dom tål ju knappt tre minuter ute nu.
Dom fryser ner sig med en gång.
Speciellt en tå, den fryser ner sig på en gång
så att jag tappar känseln och allt.
Skit jobbigt!!!
Undrar nu om man fått någon köldskada?
Eller tar det sin tid när man blivit ner frusen så?
Det är ju ändå två och en halv vecka sedan det hände!
Borde väl ha återhämtat sig?
Men sen har man ju varit ute nästan varje dag
och det är verkligen inte varmt ute, och jag
har verkligen inte gått med bra skor nu heller.
Skor med hål i som läcker igenom på en gång.
Vad ska man göra? Mer än vara i värmen så
mycket som möjligt? :(

Tips tack :(


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se