Kataklysm - Brew House

Yes.. konserten igår blev visst bättre än vad jag förväntade mig.
Förbanden för kataklysm var inte ett dugg bra enligt mig.
Det ena bandet lät som att dom inte kunde ordentlig engelska
och det andra var bara djävulskspråk hela tiden, även med publiken..
och så daddade sångaren med blääääh blääääh i djävulsk form fast det lät
som en bebis typ.. det var i försig roligt men bra? Nja.
Så det enda som var egentligen okej och gick bra att lyssna på var
själva Kataklysm som de flesta gick dit för att se.

Men här kommer bilder och även liten snutt med film!


På väg upp på scen


Han ger mig en riktig pose och räcker ut tungan efter blixten :P


Hello!








// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se