Happen again

Nu händer det igen.
Fick reda på lite tidigare idag om att en gamal
man har försvunnit här i området.
Tänkte som vanligt inte så mycket mer på det,
då det inte är något som rör mig nära.
Stod jag ännu en gång och rökte,
ser mellan 10-20 poliser som går här nedan för
i backen med ficklampor.
Såklart visste jag att dom fortfarande letar efter
den gamla mannen som är försvunnen!
Det blir liksom lite äckligt när det kommer så nära.
Liksom vadå, senil och inte hittar hem.. dessutom
gått ut med tunna kläder.
Vad kan man få för bilder av det?
Jag dras verkligen till det känns det som nu.
Nää usch, hoppas dom hittar honom nu under sin runda,
såklart i välbehåll!

Läs mer på: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.291921-man-forsvunnen-i-kortedala




// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Lena L

dom har hittat han

2010-01-19 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se