Gårdagen

Hej allihopa!

Det blev visst ingen biljard igår, vi kom iväg alldeles försent.
Skulle bara vara en timma kvar när vi hade kommit dit i så fall.
Vi stack till Sticky istället, så kvällen var inte förstörd för det.
Har bara varit där en gång innan och då var det bara själva
entrenplan som var öppen men nu var alla våningar öppna så nu
har jag fått se hur det egentligen är där! :)
Är ju jättebra att ha olika musikstilar på olika våningar faktiskt,
fast jag vandra mellan allihopa, haha.
Efter Sticky gick vi till något annat ställe.. som jag aldrig varit på innan.
Hmm.. jag vet faktiskt inte vad det hette.
Det var i alla fall nästan inget folk på de andra stället haha kändes väl
lite sådär.. det var väl därför dom släppte in mig under åldern, haha!
Men det tråkigaste av allt, jag glömde kameran :(
blev inte mycket mobilkort heller så. Sorry.


Usch, jag blev lurad av mig själv förut idag.
Trodde verkligen att det var lördag och sen får jag reda på att det är söndag!
Gu, vad ångest man får, sån där jag-vill-inte-vakna-imon.




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se