Framkalla bilder

Huuh mina fingrar är russin efter allt skurmedel osv.
Nu är jag jätte hungrig!
Pommes inne i ugnen och till det blir det shnitzel
och beanesås! Mumma!
Köket är, nääästan klart!
Ska dammsugas och skuras lite bara.

Försökt att ladda upp bilder på fujis hemsida
för att skicka in och framkalla bilder MEN
när jag valde ca 200 bilder så laddade den
ändå upp dubbletter av VISSA.. så det blev
typ 370 bilder!! 
Och jag bara orkade inte sitta och klicka en 
för en och ta bort.
Så får sätta mig med det när jag orkar, och
antagligen ladda upp en och en istället, blä.
Kanske lite senare!

Men så ni vet, dom har 100 bilder gratis nu också!
Om ni själva vill framkalla kanske några julbilder
eller sådär! :)

Gå in på:

http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/cj/index.asp?utm_source=CommissionJunction&utm_medium=CPO&utm_campaign=100_gratis_cj



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se