Diska diska, AJ

Här kommer en till smidiga jag.
Fast detta var väl mer en olyckshändelse men i alla fall.
Har varit duktig och åkt till återvinningscentralen och slängt saker vi inte behöver och annat trasigt.
Gått och plockat här, ut med andra sopor och så.
Då tänkte jag sen, då ska jag väl ställa mig och diska då, för det behövs ju också.
Hann väl diska 3,4 saker innan jag slinter med den himla vassa kniven som hugger mig rakt i tummen!
Skar upp en hud bit som går att lyfta på nu...Mmmmm vad mysigt.
Nä, jag bara strejk diskar nu..  
Kan säga att det dunkar riktigt gott i tummen.

Och vad ska jag göra nu då? Suuuuck, vill få fint här idag!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se