Danskurs och Britney Spears konsert!





Nu är det så att jag är jätte sugen på att börja dansa!
Och nej, inte för att jag tittat på Let's Dance :P
Ingen sådan dans!
Mer sugen på den där MTV Dansen.. 
får se om man kan kasta ihop lite pengar till en kurs!
Har suttit och letat nu och funnit några stycken.
Är ju inte alla som tagit in den dansen ännu men verkar
som att den kommer in mer och mer.
Men har hittat en kurs som är ganska billig ändå också.
Låter vääldigt lockande!
Behöver shakea bort dedär som sitter ovanför köttet
också så! hahaha!

Och på tal om bilden, Britney Spears..
detta tycker jag är konstigt.
Jag har nämligen varit på en av hennes konserter,
(vem har inte haft henne som idol?)
och då när jag var på konserten så tyckte alla
att det var så himla töntigt "brittan blabla" osv osv.. 
Men liksom nu, när åren gått och hon gjort mer 
skandala saker och jag säger det, då blir folk
chockade istället och tycker att det är så tufft?
I försig tycker jag fortfarande att hon är bra!
Skäms INTE för dom där listorna 
"Har haft en britney spears skiva nångång [XXXX]" !
Har faktiskt kvar mina biljetter :)
Tycker faktiskt det är tråkigt att man missade hennes
senaste konsert.. men blev ju inget då den var i 
Stockholm! Hon har ju inte varit här sedan jag såg
henne.. då gick jag i femman!
Nu lär det väl dröja ett jävla tag igen.
Hm, jaja.. mina funderingar som sagt.



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Daniella

brittan e grym :)

själv va ju mina stora idoler backstreesboys..

när jag va 10 va jag på en konsert med dom :) haha det får man höra kan jag lova :P

2010-01-09 @ 10:23:39
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se