Bus i snön :)

Har föresten varit med min vovve hela dagen idag ^^
Massa bus i snön.. 
Han ville verkligen inte sluta leka trotts att han 
frös som bara den!
Han tuggade snö och börja hosta lite av det kalla,
ingen fara alltså :P
Så till slut fick jag bara plocka upp honom och säga till
att NU går vi hem hahaha
Först när han fick lite värme från mina vantar kände han
att "jag fryser nog väldigt mycket".
Söt är han :)
Och nu har jag honom ända tills imon också! :D





Massa puuusss på min skrutt! <3



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Svenelle

Very good guestbook. Interesting!

2011-09-06 @ 11:56:11
URL: http://svenelle.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se