Ångest

Jaa... jag kände det ju redan i morses.
Men jag trodde inte det skulle bli såhär.
Jag har fått gjort en hel del ändå.. börjar ju kännas
att man har kommit igång nu i alla fall.
Men ändå har den där jobbiga ångesten tagit mig.
Det är ju verkligen inte varje dag jag känner såhär längre.
Men ibland bara kommer det, och då vet jag inte vad jag ska
göra åt det, det är ju inte självförvållat!
FÖRSVINN!
Jobbiga känslor i kroppen bara.
Jag HATAR ångest.
Jag som ska iväg om ett par timmar till sticky, full med folk!
Får absolut inte känna någon stress där i mellan för då pallar jag inte.

Ska göra mig i ordning nu i alla fall så man är klar med det.
Hoppas det försvinner under tiden.
Måste.


ååååh :( 



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se