ÅH!!

Ni vet dom där skorna jag funderade på?
Jag klickade ju hem dom men så idag får jag ett mail:

"Hej

 

Vi har tagit emot en order från dig på 2  par surfarboots.  Tyvärr är de slutsålda. Sidan uppdateras varje dag, men när vi får många beställningar under kort tid på samma vara så hinner sidan inte alltid uppdateras och ordrarna expedieras i den ordning de kommer in. Vi ber så mycket om ursäkt för detta!

 

Din order kommer att anulleras.

 

Tack för att du handlar hos oss och vi önskar dig välkommen tillbaka!"



Vad suuur jag blir! Jag som sitter och väntar! ÅH! :(
Dessutom så har jag gått in där igen nu då för att göra ytterligare
en beställning.. men nä!
Min storlek finns inte på dom ena, och dom andra finns inte kvar!
Så nu ska jag behöva vänta på att få göra en beställning?
Uusch vad tröttsamt! :(



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se