Utelåst

Det blev ett långt ärende haha, inte hemma förens nu.
Ett litet besök hos arbetsförmedlingen och passade på att gå till UM också.
När jag hoppade på vagnen igen mötte jag mamma så blev att jag följde med
henne hem en stund, sådär tills nu :)

Hmm.. men när jag väl var här utanför så kom jag inte in!
Vi öppnar med sådan där "tag" eller va man ska säga.. till entrédörren.
Men inget lås ville låsa upp sig, så där stod jag och ryckte.
Till slut fick jag ringa upp hos en granne så han skulle försöka använda sin knapp
och öppna för mig där nere.
Gick inte heller.
Så han fick springa ner och öppna för mig.
Var tydligen någon annan som också haft problem med det.
Något fel på låset, kanske kylan? Jag vet inte men har i alla fall sagt till om det så dom
ska kolla på det i morgon.
Så nu har jag kommit in i alla fall!




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se