Lyssna

Praktik, Stress, Gå ut med vovven, Stress, Hem, Stress, Mat, Stress, Möte.
Så har min dag sett ut.. och efter mötet så har jag ätit igen.
Där efter bara andats lite och sen var det meningen att komma iväg
till träningen. 
Jag var på väg, men när nästan var framme vid hållplatsen kände jag
att jag mår inte riktigt bra.
Så nu har jag precis vänt hem igen.


Och ang mötet så gick det väldigt bra.
Men såklart jag är nervös för framtiden hur eller vad det blir för
ny praktik/arbetsträningsplats för mig.
Jag har ju valt "område" och så, och min handläggare skulle höra av
sig till två olika ställen men det är ju inte säkert att det finns någon plats.
Men som hon sa, det finns inga mallar... alltså att jag kan välja att ha
min praktik som jag har nu i tre dagar i veckan och den nya två dagar.
Till en början, och det känns ju väldigt bra.
Men vi får väl se, det kommer i alla fall gå fortare med allt nu än vad det gjort
hitills... vi skulle ge detta en vecka, om jag inte fått plats då så skulle jag få en coach.
Jag vill detta så himla mycket, jag vill verkligen komma ännu mera framåt men är så
jävla nervös hur jag ska klara allt. 
Vill verkligen ge allt, men ibland fungerar det inte så.

Och i övrigt,
Jag är så besviken på att folk inte förstår mig.
Tycker alltid att jag hamnar i sämsta lägen eller vad man ska säga.
Är det så jävla svårt att lyssna?
Allt som jag tycker är jobbigt, händer mig också.
Folk kanske inte tar mig på allvar, när jag menar allvar? Jag vet inte.
Tycker det är väldigt tråkigt i alla fall, när dom inte förstår att dom gör en ledsen.
Och då menar jag sådana som verkligen känner mig och vet vad man blir ledsen av!!

Tappar liksom,
all....
energi..



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Nina

<3

2010-02-02 @ 16:30:37
Postat av: Sandra

Vet exakt vad du menar hjärtat... <3 Love you.

2010-02-02 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se