Lång dag!

Äh bestämmer mig för att lägga upp det utan bilder ändå!
Bilder få komma i senare inlägg! 

:

Hallelå allihopa!

Jag är helt slut efter denna dagen, har inte ens orkat sätta mig vid datorn förens nu.
Såhär kommer ett långt inlägg idag.

Gick upp tjugo i sju i morses, fixade i ordning vad jag skulle ha med och så.
Har sovit jätte dåligt inatt också, kunde inte somna.

Jag och min syster skulle nämligen till veterinären med vår lilla vovve :)
Inget farligt, bara ta bort tandsten som han fått.
Vi hade tid vid nio och vi skulle få hämta honom igen efter kl två då han skulle sövas ner osv.


Under tiden bestämde vi oss för att INTE åka hem eftersom det tar över en timma dit,
och en över en timma hem.. och sen hade vi bara kunnat vara hemma strax ett par timmar
för att sedan åka igen.. ingen rolig väg.
Nej så vi tog oss in till Mölndals centrum så länge.
Bara att när vi kom var ju allt stängt fortfarande, nästan.
Vi gick in på willys och köpte lite frukost så länge och gick en liten promenad medans affärerna
skulle öppna.

Huua säger jag, vi har nog gått runt i alla affärer som finns i Mölndal centrum, förutom Dressman.
Det är ju inte speciellt stort, gick in på affärer man inte ens är intresserad av i vanliga fall haha.
Bara för att fördriva tiden.
Det är ju inte speciellt varmt ute heller, fy nej! Och nu ska det in ÄNNU ett snö oväder, som jag kan
se ut på nu då det redan har börjat... blä.

Nej men vi hade lite roligt också, är man trött blir dessutom allting roligare ;)
1) Jag blev kissenödig och skulle lägga i mynt till toan, då jag tog en handikapps toalett
så hade den en sådan där automatisk dörr som bara flög upp och där fick jag stå och kolla ut
på folket medans jag väntade på att den skulle stänga sig. HAHA.


2) Det kom en tjej farande mot oss och stannade oss.. hon var från tidningen och ville ställa några
frågor, och det gick vi med på.. hade ju inget bättre för oss ändå :P
Jo, hennes frågor handlade om några personer (ungdomar tror jag)
som ska få resa upp i rymden rakt upp i två timmar för att få känna på viktlösheten.
Och då blev frågorna liksom
"skulle du vilja göra något sådant om det inte hade kostat något?" (kostar 1,4 miljoner)
och vad vi var nyfikna på osv.. och om vi hade 20 miljoner, om det var något som vi kunde tänka oss
att betala och göra i så fall?
Det roliga nu är att hon tog först min syster och efter hon ställt frågorna är hon kvick som fan
"så, då ska jag bara ta en bild på dig också, klick klick klick" 
HAHAHAHAH, asså jag dog ju mitt på gatan av garv! Så min syster får antagligen ett fint smile på kortet.
Hon sa nämligen inte något om någon bild från början..
och nu såhär efter känner jag bara kräks och spy för min bild ser väl huttrande ut av all kyla och blåst
och inte i ordning gjord ett PISS! Hahaha. 
"tack så mycket ni är med i tidningen på onsdag!"
Eh, ah.. tack.. :P

3) Efter det gick vi till ett fik för att få i oss lite mer. 
Gott med en ostmacka.
Behöver gå på toa igen... och sedan kommer jag utsmygandes från toan och försöker
få kontakt med min syster som sitter i telefonen och pratar.
Viskar i hennes öra, "KOM VI MÅSTE GÅ, DET BLEV STOPP I TOAN!"   hahahaha.
Alltså, knappen var nertryckt så det gick liksom inte trycka ner eller få upp den!

4) Min syster behöver gå på toa haha (himla massa toa). 
Denna gången tog hon inte handikappen som jag gjorde utan den brevid.. DÄÄÄR DÄRIMOT
blev det STOPP, en uppfylld toa av vatten!

Vad har Mölndal för kassa toaletter egentligen? :P

Vi orkade inte vara kvar lika länge som vi hade planerat.
Så vi var tillbaka hos veterinären redan vid halv två, men det gick bra att hämta honom då också.

Ja, sen när jag väl kom hem har jag varit stel frusen.. orkade inte ta ett bad för hade antagligen
somnat i badkaret då :P
Så jag tog hårfönen och fönade på mina vit/blåa fötter.
Gjorde middag med halvblundande ögon och slängde i mig det , sen har jag sovit!

Hu ja, jag är trött nu ;)

Bilder kommer!!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se