Fobi för feta människor

Sitter och kollar på Outsiders nu...och denna gången handlar det
om olika människor, fixerade av fett.
Alltså, den ena är bodybuilder och vill ha max 6% fett på kroppen,
den andra, vill operera bort överflöds fett som är kvar efter tidigare
operation.
Den tredje, har FOBI för feta människor.
Hon klarar det verkligen inte, mår illa, får panik, hjärtklappning osv
som vilken fobi som helst, bara att den är ytterst ovanlig.
Som min panikångest, jag mår ju inte dåligt av att se människor liksom,
jag kan inte bara hjälpa det.
Nog för att min ångest blivit himla mycket bättre, och det är jag så tacksam för.
Det mesta dels träning har jag stått för själv, men även av andra inblandade.
Som i min gamla blogg, står min text att jag skriver om ångesten också
men nu när den blivit så mycket bättre är det ingen överskrift jag behöver ha längre.
Jag berättar bara istället när jag kommit i jobbiga situationer! 
Så som alla kan känna någon gång i livet!
Har verkligen inte svårt för att förstå denna människa.
Hon kan inte leva ett normalt liv för att det finns ju såklart
feta människor överallt.

Hon gick på någon slags hypnosteraput och det verkar hjälpa henne väldigt bra.
I slutet kunde hon t.om hälsa, sätta sig vid samma bord med ett större par!

Sen kan jag slå vad om att folk kan diskutera detta att det skulle vara fejk..
men nej, man kan faktiskt ha fobier för vad som helst.



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Daniella

jag håller med dej.. jag tror faktist inte att hon fejkade för man såg verkligen paniken i hennes ögon i början å man såg hur chockad hon va över att faktist kunna gå fram å hälsa å prata med dom sen. dock blev jag lite smått äcklad av dom kvinnliga muskelbergen.. usch vad hemskt det såg ut :(

2010-02-02 @ 08:04:59
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se