Träning, NU - Glamourama

Sådär, då är man hemma igen efter träning och allt :)
Nu är jag hungrig igen och det är ju tur att jag lagade mycket mat innan så det finns fortfarande kvar massa mat!
Har tänkt att äta lite nu och sen ta mig ett par cider.

Jo juste, jag kollade in Glamourama, kollade några avsnitt innan vi skulle iväg!
Så efter jag ätit ska jag fortsätta titta på resten av avsnitten som finns. 
Dom släppte åttonde avsnittet kl 18 nu ikväll har jag för mig :)
Så har du inte sett det ännu kan du ju gå in och kika! 
Kan inte riktigt uttala mig ännu om vad jag tycker om det då jag bara sett två avsnitt, så mer ska det bli!
Ganska underhållande faktiskt.
Det blir min underhållning ikväll =)




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se