Tandreglering

Då var man hemma igen men ska snart iväg igen!
Jo, var ju hos en othrolog, hur det nu stavas.. ang reglering av mina tänder.
Har ju haft andra tandställningar och skit innan men det har aldrig blivit avslutat.
Har ju gått i en annan stad innan och dom har dröjt så himla länge (flera år)
och så har det blivit misstag och grejer, massa jobbigt.
Nu står man i sista året innan man ska behöva betala.
Och som alla vet är tandläkare inte billigt och reglering verkligen inte billigt.
Så nu är det att tacka ja eller nej.
MEN, eftersom det finns lite skäl till varför och varför så ska detta kollas upp först
om jag egentligen är skyldig att betala osv.
Eftersom det inte varit MITT fel att man inte kommit längre än vad man gjort.
Fick min första tandställning när jag var 14,15.. nu är man 20!
Vi får väl se hur det går med allting, dröjer ändå ett tag om jag skulle tacka ja tills
starten på själva behandlingen börjar.
Tänker i alla fall inte se ut såhär!

Nu måste jag åka igen!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se