Snökaos, ingen vill ut = Tomma affärer!

Jag och M var iväg innan till stan.
Kände inte för att sitta inne idag bara.. men liksom inte vara UTE heller.
Det vräker ju bara på mer och mer!
Därför åkte vi ut BARA för att dom säger att man ska hålla sig inne ;)
Och nu är det redan mörkt igen. Usch.

Kan säga att det är då inte många ute idag, jag förstår dom iförsig.
Men liksom värsta bra shopping dag, inget folk, ingen kö..  :P
Inte för jag hade planerat att shoppa mer än att köpa mig en ny foundation!
Men hittade lite rea grejer och så.



Denna tröjan hittade jag under dagen vi gick i Mölndal :)



Diadem, Foundation, Borste . Fick med prov på J.Lo's ena parfym.


Går även att ta av den lilla "blomman" och fästa enskilt i håret som ett spänne.

Som sagt, rea.. 20 Kr för ett par trosor?  Och upp till 50% rabatt på vissa.



Och en dyna till min lilla skrutt <3 




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se