Skotta skotta

God morgon!

Idag kom jag aldrig upp ur sängen.. eller ja, upp kom jag ju men inte i rätt tid.
Så jobbigt när man vaknar en gång när pojkvännen går upp vid halv fem,
för då är det jätte svårt att vakna när jag ska upp vid halv sju.
Så jag blev jätte besviken på mig själv och har precis haft jätte ångesten
för att jag aldrig kom iväg.
JÄTTE JOBBIGT alltså, visste inte vad jag skulle ta vägen.
Nu har det lugnat sig, som tur är.. för det är verkligen obehagligt.

Igår var jag i alla fall på praktiken, har varit hela veckan förutom idag då :/
vi skottade massa snö igen eftersom det har snöat jätte mycket nu de senaste dagarna!



Ska snart iväg till min älskade skrutt!
Och idag, har jag tänkt att försöka få ordning på sovrummet om jag hinner.
Ska på nytt försök att gå och träna idag istället eftersom det inte gick i tisdags.
Hade inte tid igår då jag följde med Sofia på sin första körlektion :D
Hihi, gick ju jättebra!

Yes, ska göra i ordning mig nu.
Hörs lite senare!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se