Ros i brevlådan

Fick en ros i brevlådan idag utan text eller någonting men jag hade mina aningar om att
bovärden här delar ut dom och fick det klart att så var det :)
Det var ju lite gulligt att dela ut till alla som bor här!

Idag har jag ingenting planerat vilket är både skönt och väldigt segt.
När jag inte har något att göra går alltid mina tankar att jag måste städa typ..
vilket behövs egentligen men då känner man bara "åååh" kan det inte bara bli städat
av sig självt liksom?

Nej men får väl ta ett litet röj i alla fall för sen kommer vardagsveckan och då har man 
ännu mindre energi till att städa, blä.
Inte för att jag har någon lust nu heller men men.

Har varit ute och pantat alla burkar för att få väck dom, det var väl ett steg då.


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Vevve

Gulligt med ros i brevlådan! =)



sv: tackar!

2010-02-14 @ 21:15:17
URL: http://vevvesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se