Rastlös

Jag är rastlös, sitter bara och väntar på att jag ska få tvätta någon gång.
Men tvättiden är inte förens kl fyra! 
Har gått ut med sopor, diskat, gjort mat, ätit, sorterat tvätten.. hmm..
Vad ska man hitta på så länge?

Och min hårfärg.. jag blir så trött på utväxt.. den är ju typ 1 ½ Cm lång nu!
Undrar egentligen hur det blir när jag ska färga utväxten?
Eftersom jag haft den röda toningen i från början, men nu kommer det ju bli
direkt på mitt vanliga hår.. blir antagligen lite annorlunda ljusare färg tror jag.
För övrigt så är håret ljusare nu än när jag färgade det från början.
Eller ja, alltså beror på vilket ljus det faller i, ser olika ut hela tiden tycker jag haha.



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Neha

Hehe, städning tar på krafterna. Det är bra hos mig=) Vasd gör du då?=)

2010-02-16 @ 19:04:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se