Ny praktik

God morgon!

Alldeles stel i ryggen har jag blivit inatt, inte skönt.
Men idag är det fint väder, alltså solen strålar ju :)
Ska snart äta lite frukost... och idag blir dagens tripp att
åka och kolla min resväg till min nya praktik.
Har glömt att berätta det men nu äntligen har dom hört av sig
så i morgon ska jag på ett litet "möte" på den nya praktiken.
Sen får vi se när man börjar och hur mycket, som sagt bara lite info
och att träffas först.
Så måste veta lite var jag ska hoppa av med buss/vagnen.



Frukost var det!



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vad roligt! Vad är det för praktik då? Är det med massa djur också? :) Hoppas allt är fint med dig! Kram kram

2010-02-21 @ 12:28:17
Postat av: Daniella

hehe jadå jag lovar att jag ska informera dej om boken när den är utläst ;)

2010-02-21 @ 13:16:30
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se