Muskelinflammation, igen ?

Hej godmorgon! 

Precis tagit mig ett varmt bad, fryser ju bara av att kolla ut!
Den här snön kommer aldrig sluta va? Vräker ner hela tiden.
Alltså blir jobbigt för ögonen att se allt så vitt :P
Nu ligger det t.om snö PÅ fönstret liksom..

Åh en tråkig sak också..
Jag vet inte vad som hänt men det känns som att jag fått tillbaka
min muskelinflammation i ryggen igen!
Kanske pga träningen igår?
Jag vet ju inte om det är inflammationen men det är fan jobbigt
att inte kunna andas ordentligt utan att det ska göra ont!
Alltså när jag andas in så gör det ont i ryggen och ju djupare andetag
jag tar så gör det ondare.
Jag hoppas på att det är en liten streckning bara men allt jag hoppas
blir aldrig så.

Senast jag kände av denna så låg jag bara i sängen och tog pytte pytte
små andetag, låg på magen och hade en såndär vetekudde på ryggen som jag
värmde om och om igen för att slappna av muskeln.
Hoppas verkligen inte att det är någon inflammation för jag orkar inte det!
Är så lätt oroad också, stressar upp mig och sånt..


:(




// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se