Jag vill flytta!

Jag är så sugen på att flytta!
Man kan ju kanske tänka att jag borde fått nog av det efter
fjorton gånger redan.
Men innan har det ju inte varit på mina önskningar om man säger så, alltid.
Nej man vill ju skapa sitt egna liv, leva sitt egna liv och efter sina egna önskningar.

Tro mig, jag har många planer i mitt huvud som snurrar varje dag.
Dagdrömmare är jag verkligen, men jag vill få det till verklighet en dag också,
fast att det tar tid med vissa saker ibland... eller ja, det mesta.

Helst av allt vill jag att allt ska gå så fort tills man nått den punkt man vill,
först då kan man väl njuta av allting också.. bara leva.. och sträva ännu högre!
Fast i ett skönare, lugnare tempo med det man bara vill!

Jag lovar, jag ska inte ge upp mina drömmar!
Jag ska sträva sträva sträva!
Även om inte alla drömmar kanske kan bli uppfyllda så kan en del bli det :)


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: jesus

lycka till med det :)

2010-02-08 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se