Helt slut

Alltså hej och hå vilken dag.
Åkte hemifrån runt halv tolv, skulle ut med vovven.
Efter det åkte vi och hämtade Ms kompis kvart över tolv och där efter mot gymmet.
Vid tre var vi klara och åkte till Ms pappa och skulle fixa mera ljud i bilen.
Det var väl mest pojkarna som höll på men jag hjälpte till lite jag med :P
Fick i oss varsin kebab tallrik innan.
Och jag fattar inte, men det har tagit hela dagen!
HALV ÅTTA bestämde vi oss för att ge upp och fixa resten imorgon  för att hinna
åka förbi bolaget inne i stan som stänger åtta.

Och nu var vi väl hemma runt nio någonstans. 
PHUU säger jag bara.. är helt slut.
Känner mig lite som en apa, alltså mina armar efter träningen vill helst bara hänga ner hahaha.
Kommer nog få gött med träningsvärk imorgon.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se