Helgen

Trodde det skulle bli en jätte tråkig helg, men fel hade jag!
Ms bror kom ju upp också.
Har blivit två stycken små minipartaj nu i helgen.
I fredags var vi bara hemma och igår blev det ut lite i stan också!

Har äntligen fått ordning på sovrummet också.
Nu är det jätte mysigt att sitta här inne ^^
Och det känns såå skönt!

Har precis ätit mat också så nöjd är jag.
Känner att jag har nya krafter nu efter helgen faktiskt!
Tack vare en speciell lyssnare :)

Om ett tag blir det film, Avatar... och nej jag orkar inte gå
på bion med 3D.. sånt där med påhittade figurer osv är inget
som jag tycker är så himla roligt.
Filmen kan vara jätte bra och jätte bra gjord men tror inte det
är något som jag tycker är SKIT BRA verkligen liksom.



Fick klippa ut lite fult för att min söta kompis inte ville vara med! :P


Ms Bror


Vi fular oss :) HAHAHAH


<3




// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Anonymous

Det är lika mycket påhittade figurer i Avatar 3D som den vanliga, skillnaden är att det är mer som att "man är i filmen"..

2010-02-08 @ 13:46:21
Postat av: SVAR

Jo alltså, jag har varit på 3D förr men det var inte riktigt så jag menade.

Menar att jag behöver inte lägga ut mera pengar för att se den just i 3D utan räcker för mig att se den vanlig



// PinkSugar

2010-02-08 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se