Gott ska det va!



Var nere i affären för en stund sedan och köpte lite gott till mig själv (och vovven).
Sitter och myser här med Theo ^^
Han fick ju öppna sina presenter förut, sååå glaaad han blev.. haha
speciellt för de där "beef sticket" som han fick, han ville äta upp hela pappret!
Så nu när jag var nere i affären kollade jag om dom hade något gott och hittade
faktiskt sådana exakt fast av ett annat märke bara.
Så nu är han nöjd också :D


Och tack gudskelov, okej nu blev jag rädd för mig själv... "GUDSKELOV" ?
Alltså jag vet inte ens vad det betyder men har för mig att jag hört det innan..
och att jag lyckas stava rätt också är ju bara shit.. haha
I alla fall, TACK för att min huvudvärk faktiskt har försvunnit!
Kunde knappt röra en enda fena innan att min hjärna hade dunkande disco där inne.

Så nu känner jag mig piggare igen!
Ska strax börja med mitt lilla pyssel ;)



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se