Godmorgon

Morn morn på er!

Snart blir det frukost och sen ska jag iväg ut med vovven <3
Sen när jag är hemma igen ska jag nog klippa mig!
Ja, alltså bara topparna ^^


Jag undrade precis vad dom håller på med här utanför.
Bankar och har sig... så ska jag kolla ut (smygandes) och så råkar gubben
där nere se mig också! Usch vad jag hatar när det händer så.
Alltså snart bankar dom sönder taket låter det som haha.
Nej men dom håller på att banka loss istappar och värsta snön så det inte ska
trilla ner på oss. 

Undra om det snart kommer in snö i ventilen? HAHA
har ju en sådan gamal som går ut genom väggen med en lucka.
Kanske ska höja musiken så det dunkar ut där? :P


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se