Coop, here I come!




Skulle ju på besök på min nya praktik idag!
Min handläggare ringde och sa att hon var hemma för vård av sjukt barn.
Så tänkte först att jag inte skulle få komma dit idag när jag gick
och kom upp i tid och allt!
Men jodå, bara det att jag fick gå dit själv.

Kan säga att jag är super nöjd med besöket, trodde aldrig att det skulle gå
såhär bra som det gjorde. (Ni ska bara veta vilka meningar hon sa) :D
Jätte trevlig chef, hon förstod mig precis vad jag än sa.
Kändes så perfekt liksom!

Nu får man ju goda förhoppningar som ger en energi :D
Precis vad jag behöver.

Första start dagen blir antagligen om två veckor!
Men som sagt till en början, delad vecka på två praktikplatser.
Kommer alltså fortfarande vara kvar på den praktik jag har nu också.




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se