Alla hjärtans dag



Jo, nu på söndag är det ju alla hjärtans dag!
Det är en mysig helg tillsammans, kanske mest för dom som har en partner
men också för sådana som håller på att träffas.

Men man kan ju tycka lite olika om det.
Jag menar, jag vet inte om jag själv skulle vilja fira alla hjärtans dag med
någon jag precis träffat... det skulle nog bara kännas konstigt.
Vad tycker ni?

Man känner ju inte varandra, och alla hjärtans dag är ändå för sådana
man verkligen delar hjärtan med!
Man kanske inte vet riktigt ännu om den där som man är intresserad av kommer bli
ett hjärta för livet liksom!

Men jag vill ändå önska er alla en riktig supermysig hjärtdag och hoppas att inte
något hjärta blir brustet!

Dom säger ju faktiskt att februari månad är den månaden som flest par gör slut.
Tråkigt nog.
Undra vad det beror på?
Det enda jag kommit på är inte själva förhållandet utan mer depressioner från 
den gråa tråkiga hösten innan solen hinner ge en energi igen!

Jaja, nog om det.
Önskar er alla en bra alla hjärtans dag!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se