Varit i stan

Tja

Nu är man hemma igen och har landat för ett tag sedan.
Mötte ju upp Nina inne i stan direkt efter praktiken.
Vi gick runt inne i femman och kollade på julklappar.
Dessutom fick jag med mig julklappar från henne :)
Jag har redan lämnat mina till henne förra gången vi sågs.

Känns verkligen att man håller sig mer inne i stan nu
än innan, alltså nu efter flytten.
Ändå har det inte tagit sig längre tid till stan innan?
Men nu känns det ju mer centralt på något sätt.. så 
kanske är det som lockar ;)

Har ätit middag och är nu jätte trött.. så nu blir det nog
dusch, datorn och tvn för hela slanten ;P

Hörs om en liten stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se