Mellandagsrea = People goes crazy

Jaha.. nu är julfirandet helt över i alla fall.
Och idag har jag haft mitt kalas också,
jag fyller ju inte än men snart!
Trevligt med lite folk här.. det är ju inget vi
haft ännu i nya lägenheten!

Det här med julen...
jag tycker folk är nästan mer hysteriska nu
på mellandags rean eller vad säger ni?
Alltså ärligt.. 20% på ALLA produkter på Media Markt.
Jag har ALDRIG i sett så lång kö på MM!
Och nej jag var inte där själv när det var sådan kö,
gick bara förbi.
Där imot har jag precis varit där nu (dom har ju trotts
allt öppet ända till 22 ikväll).
Men det jag hade tänkt köpa var ju såklart "slut".
Hör att dom ska ha en bluff att ta bort vissa saker,
länsa hyllorna för att lura folket att det tagit slut för
att locka kunderna att köpa annat?
Jag ska åka dit i morgon bara för att se om det finns då.
Alltså annars... så vet ju alla att det är tomt på MM i morgon?
För det äääär verkligen utplockat på allt utom småplocket.
(Inte så konstigt då du tjänar mer på att köpa en dyr grej).
Dom kan ju omöjligt få en order i morgon på alla saker då dom
inte ens vet vilket dom sålt mest av idag? ELLER?
Eller omöjligt är det väl inte men skit samma har i alla fall
hört en liten historia om bluffen
Säger inte att det är sant eller inte men jag ska dit i morgon
och titta i alla fall!

Fick ni saker ni önskade er i jul?
Jag fick lite av det jag önskade mig i alla fall nu i
födelsedagspresent.
Dock ingen systemkamera, men det kan man ju förstå..
dom är ju inte precis billiga ;)
Så fina bilder kommer dröja ett tag.
Men så fick jag idén att lägga undan och spara pengar
ca 800 kr i månaden för det var ju kanske det man rökte
för innan? Ja, helt sjukt.
Kanske glömt säga att jag slutat röka igen?
Denna gången känns det mer äkta.
Alltså sist, ville jag innerligt.. men jag var så sugen.
Jag är inte sugen på röken utan bara att ha något att göra.
Jag sa faktiskt inte till någon att jag försökte sluta röka i början
för det är då när folk börjar fråga "hur går det med rökningen?"
osv.. det får mig att vilja röka.
Men nu, jag blir inte sugen på RÖK när någon röker brevid mig,
för jag vill ju inte röka?
Och jag har sagt det så många gånger när jag rökte att
"jag vill inte röka egentligen men jag röker för att inte känna
av att man får svårt att koncentrera sig, bli yr och svettas" typ.
Men denna gången så blev det mycket lättare?
Så då passade jag på, det var enklare att bestämma mig på en gång då.
Men det tar kanske ett par gånger att "sluta" innan det händer på riktigt.
Vad vet jag.. kan ju lika gärna falla tillbaka också men jag ska stå på mig!
Jaja, nu babblar jag massor..  nu har jag i alla fall varit
två veckor rökfri och det är mer än sist.
Hejja mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se