Tredje advent och knappt några julklappar



Och idag är det REDAN tredje advent, alltså jag hänger inte med!
SNART JUL!
Jag sa vid förra advent att jag skulle få upp julsakerna.. och det
har jag faktiskt fått också.
Inga gardiner ännu men jag hoppas att vi fått borrat upp det nu
i veckan.. lite tråkigt annars!
Hur är det med sanningen om julklapparna då?
Jag har köpt EN än så länge.. har mååånga kvar.
Men det lyckas vi nog med ändå ;)

Senaste jag varit ute med att köpa julklappar var för några
år sedan på JULAFTONS MORGON!
INGET att rekommendera alltså.
Visst det är inte speciellt mycket folk ute, men det är heller
inget roligt att springa på julaftons morgon och stå utanför
affärerna när dom öppnar för att liksom hinna göra resten
som ska vara gjort senare på dagen.
Och jag som dessutom den gången skulle iväg till en annan
stad och fira jul så hade ju packningen och allt annat skit
i vägen också, haha nej jag rekommenderar nog att vara
ute i god tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se