Projekt i morgon!




God kväll :)

Blev ingen tvätt idag men en bokad tvättid för i morgon
så då får vi hoppas att jag gör rätt haha.
Har suttit nu och tittat på massa julklappar och äntligen börjar
jag få massor av idéer vad jag ska köpa till alla.
Kan ju kännas bra nu när det t.om börjar närma sig julafton! ;)
I morgon är det fjärde och sista advent, fatta snabbt det gått?
Nä jag hänger då inte med.
Har inte fått upp min gran ännu men det får ske nu i dagarna.

Vi var hemma hos pojkväns far och jag fick se ett litet bord
som stod där som såg avlägset ut som jag ville ha haha.
Och så blev det också, jag fick det.. så direkt efter var vi iväg
och köpte färg.. (ska måla om det) :)
Tänkte börja på det projektet i morgon, måste nämligen 
sampappra? lite innan.


Jobbigt att varje gång jag ska ha en bild till bloggen så tar
jag bild med mobilen och lägger upp?
Hmmm kanske för att jag inte hittar min kamera just nu!!
Åh, måste få allt uppackat, man kommer ju inte ihåg vart
man lagt allt... buhuuu..

Nu börjar ögonen säga till mig att jag ska dra mig mot sängen,
och så får det nog bli.
Vi hörs i morgon!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se