Ny garderob :D

Hej!

Vad jag har stått i idag :P
Fick tvättat en himla massa och sedan
börja jag försöka få lite mer i ordning här hemma.
Kom en bit på vägen i alla fall.. men mycket kvar.
Så mycket som ska komma på plats så som man vill ha det.
Istället för att börja på mitt projekt (måla om bordet)
så blev det att vi stack till Ikea och köpte en garderob (behövs verkligen).
Så den har vi stått och monterat ihop nu halva kvällen.
Både jag och pojkvän höll på att dö av en 95 kg tung garderob
uppburen i tre trappor upp. 


Fin?
Så ja, jag ska ta en dusch nu snart hade jag tänkt mig haha.

Och jag tänker bara mer och mer på hur julen närmar sig
och ju mera jag vill få i ordning innan dess.
Dessutom så ska jag ha kalas här på Söndag.
Men ska försöka få något ledig nu innan jul så jag hinner med allt?
Jag vill både jobba, för att det är så roligt nu men samtidigt
hinna med allt här hemma.. 
Men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se