julmaten på gång

Just nu är de fullt upp med julmat på spisen..
jag sitter dock med min vovve på axeln som somnat.
Lägger upp bild strax med en hälsning.
Vad gör ni just nu?
Kanske inte sitter vid datorn om ni har hela släkten hemma ;)
Men här blir det bara jag, syster, mamma och min systers pojkvän.
Katten och hunden såklart.
Fortfarande ganska långt kvar till Kalle..
vissa kanske är uppe i full rulle nu och inte ens vet hur
dom ska få klart allt innan Kalle?
Alla har olika, äta innan eller före :)
När man inte firar så många så har man ganska
mycket övrig tid faktiskt och det brukar gå rätt "fort".
Jaja, nu ska jag åter till Julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se