Julkalendern?





Hej, nu har det gått ett tag igen sedan sist.
Och jag har egentligen haft jätte mycket att skriva om
men inte haft tiden.
Vi har som sagt haft fullt upp med att packa inför flytt
och nu har man fullt upp med att packa upp allt igen.
Har sovit andra natten i nya lägenheten än så länge
och det har ju gått bra.
Nu börjar dessutom vardagen igen och då förlorar man
ju tid till lägenheten.
Jag har helt ny väg till praktiken och den vägen har jag
aldrig åkt, så inget är direkt bekant ens :P
Vi får se hur det går idag när jag ger mig iväg.

Ställde klockan på halv sju men gick upp redan halv sex.
I förhoppning tänkte jag att jag skulle se julkalendern bara
för att se vad det är i år och trodde att den skulle börja
sex eller halv sju, så här har jag suttit och väntat men
läste nyss att den börjar först 07.15 :P
Men jag hinner se den ändå, hihi.
Fast senaste åren har man ju bara känt att julkalendern
blir sämre och sämre.. undrar om det beror på att man
blir äldre eller om den faktiskt är kass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se