Jay och Minnah!

Ja, idag åkte jag till stan med syster min för att kolla
lite rea men mest efter nyårsklänning!
Hittade ingen idag heller... men lite andra kläder.
Så jag har gått och provat en massa här hemma nu och
även om jag inte fick köpt någon ny klänning så känner
jag väl att jag överlever i alla fall, ovanligt.

I alla fall.. gick inne i femman och vem var där?
Idol Minnah!! Alltså ååh.. och ni vill inte veta mer..
jag är så irriterad.. att jag inte hade koll på det!
För innan henne så var nämligen Jay där!
Så jag missade allt med honom.
Dom hade signering, ja ni fattar. Usch vad 
jag mår dåligt för det? 
Fattar ni? Dåligt för idol Jay? Men han är ju så bra? <3

Nåja, en liten snutt med Minnah kommer här i alla fall..






Tröstar mig med att lyssna igenom hans album, om och om och om igen.. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se