Japp, ännu mera julkort! Jag började med f...

dsc00581 (MMS)

Japp, ännu mera julkort! Jag började med fem och det slutade med sjutton stycken. Kom bara på fler och fler som jag ville skicka till. Men resten köpte jag.. En del får dom hemmagjorda och fler en del köpta. Är lika trött idag och nu ska jag lägga mig en timma tidigare. Veckorna rusar iväg vilket är bra ibland men ibland hänger jag inte med. Min jul blev räddad idag i alla fall även om den kommer bli lite stressig. Men det slår inget rekord från förr så ;-) nu som sagt, sängen.. Ha de fint allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Vad glad jag blev att höra ifrån dig :) Saknar dig också och det var sjukt längesedan vi sågs:( Måste verkligen ta tag i detta, vore så kul. Hoppas att allt är bra med dig. Vi kan väl höras snart. Hoppas du får en riktigt fin Jul!!! KRAM

2010-12-16 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se