Ingen vila, upp i morgon igen!

Måste bara säga att denna helgen har känt som en
vanlig helg.. men fattar ni, jag har varit ledig i fyra dagar?
Dom vanliga helgerna flyger iväg och fyra dagar kändes
som en vanlig helg?
Jag måste ju vara så slut annars?
Men ofta nu, senaste helgerna har det alltid varit något.
Och jag gillar ju att ta vara på tiden att hinna med mycket
sååå.. jaa.. vila vet vi nog inte vad det är för något..
jag kan ju knappast säga att jag sovit ut och slappat
denna helg.. nä..
min kroppsklocka väcker mig vid sju nu.
Undra hur det blir i morgon när julkalendern inte visas längre :(
Ja! Jag följde faktiskt den varje dag haha!
Den var ju bra i år, längtade tills nästa avsnitt varje dag ^^

Nä..nu tickar klockan lite för fort, man ska ju upp i morgon!
Och jag tänkte hinna med en snabbis dusch och sedan drar
jag på en film att somna till.. vi hörs i morgon :)


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se