Igår, Julbakat och utekväll! Idag, Bingo Lotto

Igår blev det fullt upp med julbakning hos mamma!
4 ½ timma baka vi, bättre än 5 timmar som förra året :P
Kul i början, men man tröttnar när pepparkaks degen aldrig
tar slut och då hade vi ändå 3 stycken!!
Plus bullar och kalla-den-vad-du-vill bollar.

Till kvällen kom jag till slut iväg in till stan och mötte
upp trevliga arbetskamrater för en liten utekväll.
Trevligt var det och tack för den kvällen! :)

Nu är det ju så att jag har tagit många bilder med mobilen
som jag inte fått upp här i bloggen ännu.
Jag har nämligen inte lyckats hitta sladden att föra över bilderna
än, har ju en hel del att packa upp fortfarande sedan flytten.
Men men.

Ikväll blir det något omodernt som, Bingo Lotto!! Haha!
Visst var det något man spelade förr bara?
Men vi har planerat att spela bingo lotto på uppersitta kvällen den 23e.
Men när man inte spelat på så länge nu så kände vi
att vi tar denna helgen så man inte sitter som ett stort frågetecken
när det gäller.
Dom lär ju ha ändrat en hel del saker på några år.
Vi får väl se hur det går, antagligen som vanligt.. ingenting ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se