Hemma igen efter julfirande

Nu är jag på hemma plan igen och totalt, skit trött.
(OCH PROPPMÄTT fast, vem är inte?)
Fick en hel del julklappar också :)

Tänk nu är julafton över? Snart i alla fall.
Och redan på söndag ska vi igång igen.
Då ska jag ha kalas, för mig.. fast jag fyller
inte riktigt då ännu men det blir till denna helg i vilket fall.
Och för övrigt (ja, det suger att fylla år mellan jul och nyår).
Har alltid gjort och kommer antagligen alltid att göra :)

Blir nog inte så mycket vila i morgon om jag ska fixa 
i ordning för kalas på söndag.. phuhu.. 
känns som jag har massor framför mig nu.
Och så dessutom börjar den riktiga rean på söndag med.
(Typ, alla el-affärer.. media markt/elgiganten osv börjar
ju redan i morgon).
Men klädaffärer och resten börjar först på söndag.

Ska ni ut på rean?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se