Första julbordet i år :)

Go morron!

Idag har jag faktiskt sovit ut en liten del
som jag inte fått göra på väldigt länge.
Har alltid haft något nu senaste tiden, så det var skönt! :)
Igår var jag även och hälsade på en vän i Floda
och vi bytte julklappar och så (ja vi öppnade dom där)
Jag fick en fin ljus dekoration och en mysig filt i juletider ;)
Hon skickade även med mig en hyacint som ska planteras nu!
(Ska visa er senare)
Av mig (eller oss) min syster var ju också med,
så fick hon också lite ljusgrejer, hehe vi vet ju vad vi gillar.
Vi blev även bjudna på julbord, mitt första än så länge!
Kommer nog bara bli julafton också och typ en vecka efter haha.

Nu ska jag snart äta frukost och sedan tänkte jag gå
på ?upptäcks färd? till tvättstugan för att se hur det ser
ut och se om man kan boka någon tid idag.
Har ju inte varit där ännu eftersom vi har egen tvättmaskin nu.
Men man kan ju alltid spara på elräkningen på något sätt haha!

Sedan så har det börjat snöa mycket igen, helt vitt i himlen.
Får se vad dagen bär av senare, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se