Egon

Varför är jag så förvirrad hela tiden?
Förr flög orden ur mig, men nu verkar jag
totalt skita i allt.. jag orkar inte ens bry mig?
Fan vad kasst.
Allt är bara ett skämt, inget är viktigt och allt bara är.
Okej kanske inte allt, men det jag pekar på i mitt huvud
som är ändå väldigt mycket.
Det är som att svara "ahaaa" med en dryg röst på allas frågor.
Varför? 
Jag vet inte.
Det är aldrig någon som orkat bry sig, så varför ska jag
fortsätta bry mig?
ÄNDÅ försöker jag nya försök inprincip varje dag för att
folk ska börja tänka på varandra och inte sig själva.
Men när jag tänkt på er andra.. så vet ni..
att ni tänker ALDRIG på mig.
Varför ska jag ställa upp så jävla mycket hela tiden?
Jag får inte ett skit tillbaka?

Och det är det jag ska kalla för närmast i hjärtat?
Ärligt talat.. bevisa liiiite mera, för till slut kommer jag
säga stopp även om jag inte tror på mig själv just nu.
Eftersom att jag är jag.. fan den bästa ängeln någonsin.
Och även om folket vill få mig till elak så vet jag var mitt
hjärta slår för! 

Hej då

Kommentarer
Postat av: Marika

Kunde inte sagt det bättre själv, vet precis vad du menar!



Du är inte ensam.

2010-12-14 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se