Äntligen lite julklappar

Idag har jag verkligen yrat runt, IGEN..som vanligt.
Jobbat, hem, äta, ut igen... men äntligen har jag
fått köpt några fler julklappar och slagit in dom.
Fyra stycken hann jag med, men det är nog en del kvar.
Sedan fick jag ju en hyacint här om dagen som jag 
även hunnit plantera :) Visar bild snart.
Har knappt hunnit sitta här alls idag faktiskt.. förens nu.
Och nu är det dags att lägga sig.
Som jag sagt innan, jag hänger inte med i svängarna,
tiden bara går.. fatta i morgon.. TRE dagar kvar till julafton?
När var det första advent? 

Och ingen speciell ledighet får jag heller... hur fasen
ska jag hinna med allt?
Ser fortfarande ut som kaos här hemma.
Vill ju inte kalasa i kaoset!

Paketet som kom på posten har jag hämtat ut också..
ett paket från min kära mormor var det ^^
Att hon inte sagt något! Brukar hon alltid göra.
Nog för idag..


Kommer bild snart!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se