Andra advent, jag ligger lite efter


Tänk att det redan andra advent varit?
Tiden kommer ju gå sjukt fort till jul.
Jag är efter som f*n i jul.
Eftersom flytten varit precis har jag såklart
INGET julpynt uppe ännu, sjukt tråkigt.
Men jag ska packa upp med tempo och få
upp lite fint julpynt! Måste.
Jag älskar jul.
Undra om jag ens hinner få upp julgardinerna innan jul?
Haha.. nej jag måste få upp det!
Men vi behöver liksom borra upp gardinstänger och så!
Så är inte bara så bara.

Vi gjorde ju ett pepparkakshus när jag var
och hälsade på nere i Skåne som jag lovade
att ladda upp bilder på, jag har inte glömt!
Det kommer snart mera jul till min blogg också!

Föresten, är det fler som fått MASSA snö i senaste dagarna?
Det är ju verkligen mycket snö ute nu.
Står flera snögubbar och snölyktor här ute på gården.
Så fint! :)


Om fem minuter börjar julkalendern så nu ska vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se